De vliegreis naar Philadelphia, Miami, Lima - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu De vliegreis naar Philadelphia, Miami, Lima - Reisverslag uit Philadelphia, Verenigde Staten van Nathalie - WaarBenJij.nu

De vliegreis naar Philadelphia, Miami, Lima

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

23 December 2014 | Verenigde Staten, Philadelphia

Vroeg op gestaan, nog druk druk, koffers beneden en gaan met die banaan.
Eenmaal op het vliegveld, pfff ik moest zo nodig naar de wc... maar moest ook inchecken. Ok dat inchecken wordt niet snel sjaggie maar nu dus wel pakte mijn paspoort niet...eindelijk sta ik in de rij voor de koffers handbagage eigenlijk te groot maar mocht t proberen.. snel de handbagage ff bij mijn vader gedropt en snel naar de wc.. pff wat was dat een opluchting. Na afscheid te hebben genomen van mijn ouders naar t vliegtuis, eerst een ondervraging doorstaan, ze vroegen nog net niet of ik famillie was van..
Maar ja eindelijk ben door, handbagage te groot, maar ehh mijn medicatie, nou ok neem maar mee en stap maar eerder in YES helemaal blij. Op naar Philadelphia...

  • 23 December 2014 - 21:31

    Larissa:

    Ga jij lekker naar de wc en naar het vliegtuis nathalie, hahaha

  • 25 December 2014 - 09:00

    Kirstin:

    Gelukkig uiteindelijk toch in het vliegtuig. Fijne feestdagen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Nathalie

Actief sinds 14 Dec. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 1858

Voorgaande reizen:

16 December 2014 - 10 December 2015

Mijn tweede reis naar Peru!!

11 December 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: